Wzmocniona kabina
Modele gamy N i F zostały zaprezentowane w Japonii pod koniec 2007 roku i mogą pochwalić się najbardziej nowoczesnym projektem konstrukcji kabin. Kabiny posiadają konstrukcję z zamkniętych profili w okolicy progu, co powoduje obniżenie całkowitej masy i jednocześnie podwyższa sztywność konstrukcji. Wzmocnione usztywnienia przodu kabiny sięgają od dolnego brzegu przedniego okna aż do podłogi, co odpowiada za ograniczenie deformacji w przypadku zderzenia czołowego.
Dolna rama łącząca kabinę z ramą podwozia wykonana jest ze stali o wysokiej wytrzymałości, tym samym jest lekka i niezwykle mocna. Przednia część ramy ma konstrukcję z profili zamkniętych w kierunku od boku do boku zapewniając odpowiednią wytrzymałość i sztywność kabiny. Wzdłużne belki ramy wykonane są w przekrojach zamkniętych.
W drzwiach bocznych dodatkowo umieszczone są zintegrowane wzmocnienia boczne z aluminium.
Poduszki powietrzne

Ciężarówki ISUZU gamy N i F oferowane są w standardzie z dwoma dwustopniowymi przednimi poduszkami powietrznymi, przy czym elementami ochrony pasażerów są także napinacze i ograniczniki obciążenia na obu zewnętrznych pasach bezpieczeństwa.
Wszystkie pojazdy ISUZU gamy Serii N i F są standardowo wyposażone w system zapobiegający blokowaniu hamulców ABS, w połączeniu z zautomatyzowaną skrzynią biegów Neestronic2, także systemem antypoślizgowym ASR i asystentem ruszania pod górę HSA (Hill Start Assist) lub hamulcem wydechowym (w gamie N również w standardzie).