ISUZU D-MAX

ISUZU FRR90 - F11

  • Silnik 210 KM Euro 6
  • Najlżejsze podwozie na rynku Euro 6 w klasie DMC > 11t
  • Tylne zawieszenie pneumatyczne
  • Dostępny również z automatyczną skrzynia biegów
  • Klimatyzacja w standardzie
  • Bardzo wysoka nośność podwozia
  • Mocna rama podatna na różne zabudowy
  • Możliwość stosowania długich rozstawów osi.
  • Niebywale oszczędne i trwałe silniki

 

 

F 11 H

F 11 K

F 11 M

F 11 N

Wymiary (mm)

Rozstaw osi

X

3410

4060

4660

4990

D min

 

710

Długość całkowita

K

6010

7000

7900

8350

Zwis przedni

A

1170

Długość zabudowy (min - max) (1)

W

4130/4480

5120/5470

6020/6370

6470/6820

Zwis tylny

Y

1430

1770

2070

2190

Wysokość ramy (bez obciążenia)

T

875

930

930

930

Wysokość podwozia z kabiną

H

2510

2510

2510

2505

Szerokość podwozia

L

2170

Szerokość kabiny (2)

L1

2195

Szerokość zabudowy (3)

C

2406/2500

Szerokość ramy

I

840

Rozstaw kół przednich

C1

1795

Rozstaw kół tylnych

C2

1660

Średnica zawracania

m

12,5

14,4

16,1

17,0

Masa pojazdu gotowego do jazdy (4)

Kg

3640

3715

3740

3780

Nacisk na oś przód/tył

Kg

2375/1265

2370/1345

2395/1345

2415/1365

Masa całkowita

Kg

11000

Dop. maks nacisk na oś przód/tył

Kg

4000/7600

Maksymalny ciężar  pojazdu z przyczepą

Kg

14500

(1) długość podana z uwzględnieniem pojazdu równomiernie załadowanego oraz obciążonego zgodnie z dopuszczalnym naciskiem na oś

(2) nie uwzględnia kierunkowskazów oraz lusterek wstecznych

(3) opcjonalne szerokości uchwytów lusterek wstecznych: krótkie 2195/2286  - średnie 2286/2406 - długie 2500/2550

(4) podana waga uwzględnia skrzynkę na narzędzia, koło zapasowe,pełen zbiornik paliwa, kierowcę; wersja z automatyczną skrzynią biegów + 25kg

 

 

 

F 11 J

F 11 K

F 11 M

F 11 N

Wymiary (mm)

Rozstaw osi

X

3790

4060

4660

4990

D min

 

710

Długość całkowita

K

6580

7000

7900

8350

Zwis przedni

A

1170

Długość zabudowy (min - max) (1)

W

4700/5050

5120/5470

6020/6370

6530/6880

Zwis tylny

Y

1620

1770

2070

2190

Wysokość ramy (bez obciążenia)

T

760

Wysokość podwozia z kabiną

H

2505

Szerokość podwozia

L

2170

Szerokość kabiny (2)

L1

2195

Szerokość zabudowy (3)

C

2500/2550

Szerokość ramy

I

840

Rozstaw kół przednich

C1

1795

Rozstaw kół tylnych

C2

1660

Średnica zawracania

m

12,5

14,4

16,1

17,0

Masa pojazdu gotowego do jazdy (4)

kg

3765

3780

3825

3855

Nacisk na oś przód/tył

kg

2355/1410

2350/1430

2375/1450

2395/1460

Masa całkowita

kg

11000

Dop. maks nacisk na oś przód/tył

kg

4000/7600

Maksymalny ciężar pojazdu z przyczepą

kg

14500

(1) długość podana z uwzględnieniem pojazdu równomiernie załadowanego oraz obciążonego zgodnie z dopuszczalnym naciskiem na oś

(2) nie uwzględnia kierunkowskazów oraz lusterek wstecznych

(3) opcjonalne szerokości uchwytów lusterek wstecznych: krótkie 2195/2286  - średnie 2286/2406 - długie 2500/2550

(4) podana waga uwzględnia skrzynkę na narzędzia, koło zapasowe,pełen zbiornik paliwa, kierowcę; wersja z automatyczną skrzynią biegów + 25kg

ISUZU 4HK1E6C Diesel 4 cylindry 16-zaworów

  • intercooler
  • common rail (bezpośredni wtrysk paliwa )
  • turbosprężarka o zmiennej geometrii

Pojemność: 5193 cm3

Moc maksymalna: 154kW (210KM) przy 2400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 706 Nm / 1600 obr/min

Wersja EURO 6
Reg. 595/2009*64/2012 emisja zanieczyszczeń:
  • Cykl WHSC (g/kWh):
  • CO=0,0113
  • THC=0,0098
  • NOx=0,1018
  • PT=0,0006
  • Cykl WHTC (g/kWh):
  • CO=0,0228
  • THC=0,0137
  • NOx=0,3413
  • PT=0,0013;
Standardowe
  • EGR – DPD (filtr cząstek stalych)
  • SCR z Ad-Blue®
  • Komputer pokladowy
  • Klimatyzacja
  • Ogranicznik prędkości (90km/h)
  • Sygnalizator biegu wstecznego
  • Immobilizer
  • Regulowana kierownica
  • Pneumatyczny fotel kierowcy
  • Elektrycznie sterowane szyby
  • Podgrzewane i elektryczne lusterka
  • Blokada tylnego mostu (tylko przy zawieszeniu mechanicznym)
  • Radio CD/USB-MP3
  • Hamulec wydechowy
  • Światła do jazdy dziennej
  • Centralny zamek z pilotem
  • Tempomat

Wpisz swoje dane:
Wprowadź cztery pierwsze cyfry.

TOP